torsdag den 10. juli 2014

Kort opdatering!

Her er lige en lille kort opdatering! Jeg har det godt (stadigvaek) og vil proeve at nyde min sidste uge hernede - for om ca en uge vender jeg snuden mod Danmark igen. Det er vildt at taenke paa at jeg allerede har vaeret hernede saa laenge!

Idag har vaeret en god dag paa arbejdet. De sidste par dage har det vaeret temmelig koldt og blaest en del, saa vi har ikke haft mulighed for at vaere udenfor med boernene - men idag har solen skinnet og alle boernene har vaeret ude i solen og ligge. Mig og de to tyske voluntoerer har faaet taget en masse billeder af hinanden sammen med boernene, saa det har vaeret rigtigt godt. De tager hjem d. 23. efter at have vaeret hernede i et aar, saa de har heller ikke lang tid tilbage hernede!
udover det sagde jeg i mandags farvel til Silvia, den italienske voluntoer, fordi hun tog tilbage til Italien efter en maaned hernede. Det har vaeret lidt maerkeligt at hun ikke har vaeret her de sidste par dage, da vi brugte en del tid sammen, baade paa arbejdet, men ogsaa udover.

Naa jeg vil egentlig ikke skrive mere nu - jeg venter med at fortaelle noget mere om min sidste tid hernede, til jeg kommer hjem. Saa laver jeg et laengere indlaeg, og faar lagt nogle af alle de billeder jeg har taget, ind saa i ogsaa kan se dem!
Paa gensyn om ikke ret laenge - pas paa hinanden indtil da! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar