fredag den 19. december 2014

Billeder fra skønne Moz :)

Mit værelse fra min tid i Mozambique - Med en seng og en kommode (Hvor skufferne vel at mærke ikke kunne stå anderledes end på billedet, da den var gammel og i stykker) så det så altid temmelig rodet ud :)


 Badeværelset der hjemme - her klargjort til bad, med varmt vand i baljen og en kande til at hælde vandet over en :)


Gården/'haven' hjemme ved min værtsmor, hvor hun og jeg brugte meget tid på at snakke :)

Min skønne og dejlige værtsmor Claudina

Lige udenfor vores dør
 
Indgangen til børnehjemmet hvor jeg arbejdede



 Sovesalen hvor de små sov

 Opholdsrummet, hvor de også spiste


Billederne herefter er af nogle af børnene på børnehjemmet, og jeg :)







 
Billeder fra projektet jeg hjalp de to tyske piger med :) Det endte ud i nogle super fine tegninger, en for hvert barn på børnehjemmet, som de så hang op på væggene i opholdsrummene - det skabte stor glæde blandt både personale og børnene :)






 
Den italienske voluntør Silvia og jeg, på vej i bussen til 'Feima' markedet :)







Total ynglingsmarked - har MANGE ting herfra, og kunne sagtens have  købt meget mere, hvis jeg havde haft en større taske til rejsen hjem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar